سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مانتو و اموزش برای انتخاب درست با شکم بزرگ

خرید مانتو و اموزش برای انتخاب درست با شکم بزرگ

 

خرید مانتو و اموزش برای انتخاب درست با شکم بزرگ

 

از پوشیدن مانتوهای کمردار جدا خودداری کنید. کمر باعث ایجاد جمع‌شدگی و چین در قسمت شکم می‌شود و دور شکم را بزرگتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.البته مانتوهای مدل Wrap (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌شود) را می توانیدبپوشید. این مدل بالاتنه باعث می‌شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص‌تری ایجاد کند، در نتیجه شکم شما کوچکتر به نظر می‌رسد. به دنبال مانتو های قالب تن راسته باشید که یک فرم یکدست مستقیم از شانه تا پایین پای شما ایجاد می کند. به طور کلی جیب، پلیسه و چین در ناحیه پشت، جلو و پهلوی شکم باعث می شود که به قسمت میانی بدن شما بیشتر توجه بشود و شکم شما بزرگتر به نظر برسد. خانم هایی با سینه بزرگ: مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشید تا سینه هایتان را کوچکتر نشان بدهید. مانتو های تنگ، در اطراف سینه کشیده می شود و موجب می شود تا افراد به این ناحیه نگاه کنند. مانتوهایی که در دو طرف دگمه دارند، سینه های شما را بزرگتر نشان خواهد داد. از لوارم جانبی استفاده کنید که توجه را از سینه های شما خرید مانتو دور می کند. با استفاده از روسری های رنگی زیبا و فریبنده و جذاب یا کفش های زیبا، افراد بیشتر به آنها نگاه می کنند تا سینه های بزرگ شما. مانتوهایی با بالاتنه ساده و گشاد استفاده کنید. جیب باعث جلب توجه به سینه های شما می شود. مانتوهای پلیسه دار و چین دار، تنها باعث می شود که شکل سینه شما بزرگتر نشان داده شود مانتوهایی با دامن چین دار یا پلیسه دار، توجه را از سینه های شما دور می‌کند و شما متناسب دیده خواهدی شد.

 

نیکو و مامانی یه فرشته ممنون از اطلاعاتی که گذاشتید من کاپالی چارشی که فکر کنم همون گرند بازار یا کاور بازاره رفتم ولی هیچ چی نخریدم چون بیشتر مثل بازار سنتی بود و صنایع دستی می فروختن و چرم که من خیلی اهلش نیستم روسری وشال و مانتو هم بود که خیلیییییییی گرون بود کلاً چون اهل لباس اسپرتم نتونستم چیزی بخرم بچه ها من برای خرید مانتو و بارونی و پالتو بارار کاپالی چارشی رو بهتون معرفی می کنم داخل بازار که میشید باید بپرسید تا بهتون نشون بدن چون مثل بازار بزرگ خودمون می مونه و خیلی پیچ در پیچ داره ولی وقتی برید می بینید چه مانتوهای باحالی داره ولی قیمتاش یه مقدار گرونه ولی واقعا لنگش و اینجا پیدا نمی کنید مثلا من دونه ای با تخفیف 100 دلار خریدم و هر وقت هم می پوشم همه ازم می پرسن از کجا خریدم اینم بگم مثل من نباشید که از همون مغازه اول خرید کنید تا آخرش برید بعد بخرید چون بعدش پشیمون می شیدولی اروپایی ها خیلیییییییی از این بازار خوششون میاد و جنس می خرن